Comarch ERP

Serwis i remonty

Zastanawiasz się, w jaki sposób nawiązać wieloletnie kontakty z klientami usług serwisowych? Odpowiedź jest prosta. Zagwarantuj im najwyższą jakość usług.


Computer technical service. Isolated 3D image

Computer technical service. Isolated 3D image

Obsługa serwisu to duże wyzwanie. Trzeba przede wszystkim zadbać o zadowolenie klienta. Jednocześnie musisz unikać zbędnych kosztów. Serwis musi być więc tani, szybki i sprawny. Jak to osiągnąć?

Zacznij gromadzić całą historię napraw i warunki współpracy z klientem. Planuj! Dobry plan na zarządzanie to podstawa sukcesu. Skorzystaj z oprogramowania Comarch ERP XL. Przekonaj się, w jaki sposób odpowiednie oprogramowanie może ułatwić zarządzanie serwisami i remontami.

Jesteś zainteresowany usprawnieniem serwisu?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI →

Masz pytania? Zapoznaj się z opisem modułu Serwisy i remonty.

Funkcjonalność modułu Serwis i remonty Comarch ERP XL
Działalność serwisowa polega na ewidencji i realizacji zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów (np. serwis wyrobów własnych sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej) lub w obrębie przedsiębiorstwa (np. utrzymanie ruchu).

Ewidencjonowanie serwisowanych urządzeń
  • Określanie dowolnych parametrów opisujących urządzenia i maszyny własne oraz obce,
  • Szybka identyfikacja właściciela oraz osoby odpowiedzialnej za urządzenie.
Planowanie zleceń serwisowych
  • Rejestracja zlecenia:
    • określenie zestawu usług, które powinny być wykonane w ramach zlecenia,
    • przypisanie kontrahenta i serwisowanego urządzenia,
  • Przypisanie niezbędnych składników oraz robocizny, zgodnie z ich dostępnością,
  • Analiza kosztu oraz kalkulacja marży,
  • Wsparcie w tworzeniu planów przeglądów technicznych.
Realizacja zleceń serwisowych
  • Automatyzacja wydawania towarów niezbędnych do realizacji zlecenia,
  • Generowanie dokumentu pozwalającego na rozliczenie z kontrahentem,
  • Możliwość śledzenia stanu realizacji zleceń serwisowych przez kontrahentów.
Monitoring zleceń i serwisowanych urządzeń
  • Dostęp do historii każdego zlecenia serwisowego,
  • Pełna historia czynności realizowanych w związku z danym urządzeniem.