Comarch ERP

Platforma B2B

Rywalizacja wymaga szukania sposobów na ograniczenie kosztów i dostosowania się do oczekiwań klienta. Ten coraz chętniej dokonuje zakupów w Internecie. Prywatnie skorzysta ze sklepów internetowych. Jako przedsiębiorca oczekiwać będzie rozwiązań E-commerce.


Platforma B2B

Handel elektroniczny (e-commerce) pomiędzy przedsiębiorstwami określa się mianem B2B. Jest to rozwiazanie informatyczne ułatwiające firmom wymianę informacji oraz usprawnienie sprzedaży poprzez zautomatyzowanie procesu składania i realizowania zamówień hurtowych. W praktyce platforma B2B pozwala na uproszczenie kontaktów handlowych oraz bieżący dostęp do stale aktualizowanej oferty produktowej, czytelnych katalogów produktów i wyszukiwarek ofert, ale także katalogów sprzedawców i rozbudowanych systemów zamawiania produktów.

Wdrażając platformę B2B firmy Comarch zyskujesz:

  • Obniżenie kosztów prowadzenia transakcji (mniejsza liczba osób zaangażowana w proces).
  • Automatyzację procesu dokonywania zamówień.
  • Przyjmowanie zamówień siedem dni w tygodniu przez całą dobę.
  • Zmniejszenie liczby należności przeterminowanych.

Korzystanie z systemu B2B zmniejsza ilość magazynowanych produktów obniżając koszty przechowywania i zarządzania nimi. Automatyzacja i standaryzacja przepływu informacji znacznie upraszcza zakupy. Sama platforma B2B zmniejsza także prawdopodobieństwo pomyłek w składaniu zamówień.

Comarch B2B Usprawni Twoją sprzedaż automatyzując proces składania i realizacji zamówień. Skorzystaj z funkcjonalności Comarch B2B.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI →

Funkcjonalność Comarch B2B
Poszukujesz sposobów na zmniejszenie pracochłonności związanej z obsługą zamówień? Zależy Ci na wzmocnieniu współpracy ze stałymi odbiorcami? Wykorzystaj możliwości platformy B2B. To o wiele więcej, niż internetowy kanał składania zamówień przez klientów.

Indywidualna oferta dla każdego kontrahenta
  • Wgląd do spersonalizowanej oferty za pośrednictwem przeglądarki internetowej,
  • Możliwość różnicowania prezentowanych towarów, cen, promocji,
  • Obsługa zamówień on-line, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • Łatwe śledzenie stanu realizacji zamówień, oraz dostęp do historii zamówień,
  • Wygodny kanał przyjmowania zapytań od kontrahentów i składania im ofert.
Więcej, niż obsługa zamówień:
  • Dostęp do historii płatności,
  • Możliwość udostępniania kontrahentom dodatkowych dokumentów, np. skany umów, ulotki promocyjne, katalogi,
  • Możliwość składania zgłoszeń reklamacyjnych i stałego śledzenia stanu ich realizacji,
  • Bieżący monitoring zleceń serwisowych i produkcyjnych związanych z danym kontrahentem.
Odciążenie pracowników:
  • Przeniesienie realizacji części procesów związanych z obsługą zamówień na swoich kontrahentów - oszczędność czasu,
  • Odpowiedzialność za zawartość zamówienia po stronie klienta - minimalizacja ryzyka pomyłek pracowników przy wprowadzaniu zamówień.